Makijaż świąteczny

Ho Ho Ho !

Jak przygotowania do świąt ? Ja codziennie słucham wszystkim znane świąteczne przeboje, przystroiłam pokój, testowałam też różne świąteczne „looki”, ten chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Mam nadzieję, że wam też się spodoba.

Zaczynając od podstaw, na początek nałożyłam dobrze znaną bazę „Photo Finish” ze Smashboxa, następnie pędzelkiem hakuro H50s nałożyłam podkład mineralny z MAC  w kolorze NC25, oraz mój ulubiony korektor pod oczy – MAC Pro Longwear w kolorze NW 20. Całość utrwaliłam pudrem Bourjois Pudre Libre, kolor 02. Użyłam również bronzera marki Dr Irena Eris, Choco Bronzer w kolorze Choco Dark – piękny, opalizujący kolor. Aby nadać twarzy koloru użyłam różu KOBO – Matte Blusher, kolor Marsala. Jako rozświetlacz użyłam cienia z palety Too Faced Chocolate Bar w odcieniu champagne truffle.

main2.jpg

Przechodząc do oczu. Na całą powiekę nałożyłam „white chocolate”, następnie w załamaniu powieki delikatnie „milk chocolate”, potem wykonałam kreskę kolorem „triple fudge” mieszając z „haute chocolate”. Na dolną powiekę delikatnie nałożyłam „hazelnut”. Do brwi użyłam kredki Golden Rose Longstay  Precise Browliner, kolor 105.

DSC04820.jpg

Na koniec na usta nałożyłam szminkę Manhattan X-Treme Last and Shine, 54V. Która w rzeczywistości jest ciemniejsza i chłodniejsza niż na zdjęciu.

Wesołych Świąt !

Liv

Skomentuj

