MAKEUP REVOLUTION ULTRA BLUSH PALETTE

Dziś Recenzja 😌

Przedstawiam paletkę bardzo dziewczęcych róży, która testowałam przez ostatnie kilka miesięcy. Moja w wersji „All about pink”. No i rzeczywiście, kiedy po raz pierwszy otworzyłam paletkę, nieco się przestraszyłam, pomyślałam, że kiedy je użyję, będę miała policzki niczym laleczka barbie.

Jednak róże wyglądają na skórze bardzo delikatnie, ładnie i dziewczęco. Pigmentacja na +, nie jest ani zbyt mocna, ani zbyt delikatna. Mysle że idealna, aby nie zrobić sobie krzywdy i nie przesadzić.


Mnie najbardziej użekły, powiedziałabym rozświetlacze, bo różem ciężko je nazwać, są pięknie napigmentowane, dają cudowny efekt mocnego rozświetlania, czego nie spodziewałabym się po palecie za taką cenę (za moją zapłaciłam 29,90zł)

 

Opakowanie też mi się bardzo podoba, jest proste, poręczne, nadaje się do torebki, ponieważ nie jest za duże. Jedyne, co troszkę mi przeszkadza to fakt, że łatwo się rysuje, ale za tą cenę można wbaczyć 🙂


Podsumowując, bardzo polecam zakup paletki, róże są delikatne, niewinne i dziewczęce, za to rozswietlacze dają kopa :), a to wszystko w poręcznym opakowaniu.

Pozdrawiam,

Olivia

Skomentuj

