Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion

Cześć !

Dzisiaj przychodzę z recenzją dobrze znanego wszystkim blogerkom kosmetyku do pielęgnacji- Dramatically Different Moisturizing Lotion. W internecie od kilku już lat o nim głośno, zawsze miałąm ochotę go przetestować, dlatego gdy ostatnio nadarzyła mi się możliwość jego zakupu – od razu to zrobiłam.

Dostępne są trzy wersje tego cuda – lotion oraz krem dla cery suchej/ bardzo suchej i żel dla cery mieszanej do tłustej.

Co obiecuje nam producent ? 
„Formuła kremu została specjalnie opracowana przez dermatologów, aby odpowiedzieć na potrzeby nawilżenia każdego typu cery. Ten „złoty geniusz” zmiękcza, wygładza i poprawia kondycję skóry.
Krem stosuje się zależenie od typu skóry i jej wymagań, zwłaszcza przy uczuciu „łaknienia” nawilżenia, czy ściągnięcia skóry.”

Formuła opracowana przez dermatologów.
Testowany pod kątem alergii.
100% bezzapachowy.

Mój krem został zakupiony w amerykańskiej Sephorze, ponieważ kosztuje tam sporo taniej niż w Polsce, mogę dumnie przyznać, że był to zakup przemyślany i nie żałuję.
  • Cudo jest gramatury 125 ml, w Polsce dostępny za 189 zł – niestety cena na pewno jest tutaj minusem, jednak z przeprowadzonego mini „wywiadu” wśród znajomych słyszałam, że podobno wystarcza na rok, dzięki czemu, byłabym w stanie to przeboleć.
  • Opakowanie jest eleganckie, skromne, bez zbędnych detali – zdecydowanie na +
  • Konsystencja lekka, przyjemna, tak jak zapewnia producent lotion jest bezzapachowy oraz nie uczula mnie, co w moim wypadku jest rzadkie, bo mam cerę bardzo wrażliwą.
  • Skład jest dość przeciętny, znajduje się w nim parafina – kolejny minusik.
  • Lotion koi, świetnie nawilża, jest delikatny i pierwszy raz w życiu trafiłam na coś, co poradziło sobie z moją skórą, nie czuję już „ściągniętej” skóry.

PODSUMOWUJĄC

Całość oceniam na 5+, bo niestety cena jest bardzo wygórowana, ale działanie i wydajność to rekompensuje 😉

Czy kupię ponownie ? TAK !

 

 

Oliv

 

Skomentuj

